poniedziałek, stycznia 09, 2017

59. Choker sweater Zaful

 

Nareszcie doczekałam się upragnionej zimowej pogody, więc nie mogłam sobie odmówić zdjęć w tej pięknej aurze. Czy tylko mnie tak cieszy widok białego puchu? Dlatego tym razem posłużył on jako motyw przewodni do sesji. W dzisiejszej stylizacji postawiłam głównie na pastelowe kolory, w postaci jasnofioletowego sweterka z chokerem na szyi (Zaful), szaroróżowego szalika oraz różowej torebki. Ostatnio częstym dodatkiem w outfitach są kabaretki. Postanowiłam wykorzystać je jako element uzupełniający całe zestawienie. Co sądzicie o takim dodatku?

sweter - Zaful, spodnie - H&M, płaszcz - Cropp, szalik - Sinsay,
torebka - Michael Kors, botki - Bershka

13 komentarzy:

  1. Przepiękny szalik!

    W wolnej chwili zapraszam do siebie:
    Mój blog - NKFN.pl 💙

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny look <3

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny sweterek! zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweter cudowny, piękna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietny sweterek! Piękny szalik, super stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny look. Uwielbiam pastelowy róż ! Szaleczek cudowny ♥
    Pozdrawiam i obserwuję :)
    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja i bardzo ładny blog , obserwuje! :)
    Pozdrawiam http://xgabisxworlds.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A miałam brać ten sweter!! Rewelacyjny <3

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny sweter;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ajćć jaka piękna biała otoczka <3
    u mnie niestety śnieg nie spadl jeszcze ani na chwilę, póki co leje deszcz i jest szaruga, więc pozostaje mi tylko nacieszać oko Waszymi śnieżnymi sesjami :( buuu

    sweterek masz boski i torebka świetna- sama dumnie bym nosila <3

    16,99$
    mogę prosić rownież o kliki u mnie ? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szal jest po prostu boski <3 podoba mi się to połączenie kabaretek i podwiniętych spodni, ładny efekt tworzy to ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szal jest przepiękny ! Nadaje uroku stylizacji, do tego jeszcze ta torebka ! Cudo :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Hi Natie , Blogger