środa, stycznia 04, 2017

58. Embroidered shirt from ZAFUL


Witam Was w 2017 r.! Mogę powiedzieć, że pełną parą weszłam w Nowy Rok. Inaczej niż zawsze mam tylko jedno postanowienie, którego chcę się trzymać jak najdłużej. W najbliższym czasie postaram się zdradzić co to dokładnie ..., ale na razie wolę nie zapeszać :) Jak wygląda z Waszymi postanowieniami? 
Mimo iż dostaję wiele ofert współpracy z firmami, nie zawsze się w nie angażuje. Nie jestem miłośniczką chińskich stron z ciuchami, szczególnie  znając opinie innych blogerek/vlogerek. Jednakże zawsze warto przekonać się samemu. Czemu by nie spróbować? Tak oto mam przyjemność pracować z Zaful. Zdecydowałam się na nich, ponieważ ich asortyment okazał się być bardzo trafny. Ubrania, które do mnie przyszły były adekwatne do tych ze zdjęć, a ich jakość okazała się być bardzo dobra. 
W dzisiejszej stylizacji dominuje czerń i granat, a główną rolę pełni koszula w paski z haftowanymi naszywkami. Tej zimy nie odstępują mnie na krok ulubione botki oraz płaszcz. Co sądzicie o takim zestawieniu? Jak spędziliście karnawałowy wieczór? 


koszula - Zaful, płaszcz - New Look, spodnie - Cropp, botki - Bershka

12 komentarzy:

  1. Piękna koszula i byty:) fajny kolor spodni i choker:) obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja jak zawsze super dobrana! Koszula świetna, do takiej urody to tylko dodatek :). CO do postanowień to , żeby osiągnąć więcej w 2017 niż w poprzednim a 2016 był udany więc poprzeczka jest wysoko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekny plaszcz :) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna koszula ;) Bardzo gustownie się prezentujesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna stylizacja ! Koszula świetna ! Płaszczyk też piękny :)

    ns-w-zwierciadle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna koszula :) Unikatowa :D

    leyraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Choker i koszula - wow! Po prostu bajera! Bardzo mi się poda stylizacja, świetnie wszystko dobrałaś. Pozdrawiam i zapraszam do siebie: www.guesswhat.pl

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Hi Natie , Blogger