wtorek, marca 31, 2015

33. Warszawa, Gdańsk, Bath&Body Works, Victoria's Secret i inne!


Cześć Kochani, coś ostatnio ciężko mi się zabrać za pisanie, aczkolwiek przyznam, że za tym zatęskniła. Dzisiejszy post bardziej będzie foto relacją z mojego ostatniego pobytu z Warszawy oraz Gdańska. Oczywiście jak to ja, każde wyjazdy są dla mnie odskocznią od codzienności, dlatego postanowiłam, że nie będę żałować i osłodzę sobie życie, a jak!:)
Podróż do Warszawy była przeze mnie bardzo długo wyczekiwana, zwłaszcza, iż ferie w tym roku spędziłam w rodzinnym mieście, dlatego postanowiłam wyrwać się z Poznania chociaż na dwa dni. Jak to w zwyczaju zaliczyłam małe zakupy w Bath&Body Works oraz w Victoria’s Secret. Chyba każda z Nas uwielbia bieliznę tej marki! Podczas ostatniego pobytu polowałam na błyszczyk z tej firmy i tym razem właśnie się na niego skusiłam. Polecam, bo jest naprawdę świetny! Oprócz małego szaleństwa zakupowego, nie zabrakło również naleśników z Mr. Pancakes, muffinek z La Vanille oraz Sphinxa! Każdy mój wyjazd musi być zapieczętowany skosztowaniem gorącej czekolady, i tym razem padło na Pijalnię Wedla. Natomiast do Gdańska wybrałam się w celach prywatnych, ale o tym na pewno jeszcze Wam kiedyś wspomnę. Pogoda niestety nie dopisała, co utrudniało mi zwiedzanie. Jak pisałam dwa zdania wyżej… hot chocolate znowu zaliczona! Mam nadzieję, że nie wyjdę na wielkiego łakomczucha:) Może znacie jakieś ciekawe miejsca w Warszawie, które warto zwiedzić? 


OBSERWUJ MNIE NA INSTAGRAMIE: @Hinatie

10 komentarzy:

  1. Taki udany wypad ! :))) piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia ^^

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo chciałabym wziąć udział w takiej podróży.Mam nadzieję,że jak będę pełnoletnia to uda mi się taką zorganizować.Świetne zdjęcia !

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. genialny mix ;-) a sernik pycha!

    OdpowiedzUsuń
  5. sliczna jestes :) a te mydelka sa genialne

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety nie znam żadnych ciekawych miejsc, gdyż w Warszawie jestem bardzo rzadko :( Świetne zdjęcia!
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę zakupów w sklepie VS, ja mam wszędzie tak daleko, że pewnie szybko na takie się nie wybiorę. Super fotorelacja :) Wesołych świąt! WWW.POLINSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja polecam Muzeum Narodowe, cZy wizytę w teatrze! Repertuar jest naprawdę szeroki, a każde przedstawienie bardzo miło wspominam! Świetne zakupy w VS <3!

    Dołączam do obserwujących i zapraszam do obserwacji mojego bloga:
    http://alanja.blogspot.com/2015/04/burgundy-i-karmele.html

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Hi Natie , Blogger