wtorek, lipca 08, 2014

4. My last TEEN birthday

W końcu to się stało.... 1 lipca obchodziłam swoje ostatnie już naste urodziny. Oczywiście nie mogło zabraknąć imprezy z okazji tego święta. Stwierdziłam, że w tym roku chciałabym ubrać zupełnie coś innego niż sukienkę. Wybór padł na wspaniały kombinezon, ale zanim go znalazłam, musiałam zrobić niezłą rundkę po wszystkich sklepach. W mojej stylizacji urodzinowej pragnęłam, aby główną rolę odgrywały różowe szpilki. Dobrałam do tego prostą różową bransoletkę, zaś do kombinezonu doszyty jest złoty łańcuch. Jeżeli chodzi o tył, to jest on bardzo wycięty.Natomiast jeżeli chodzi o zdjęcia z imprezy oaz prezentów, postanowię dodać je w kolejnym poście. Przy okazji chciałam podziękować wszystkim moim gościom za przybycie oraz podarunki :)




(kombinezon - bershka, bransoletka -orsay, szpilki - no name)



Instagram





15 komentarzy:

  1. kombinezon jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super extra dodatki!!
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/07/crop-top.html

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie dobrałaś dodatki:):)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny kombinezon :) bardzo fajnie dobrałaś różowe dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ten kombinezon powala :) piękny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny kombinezon, ale moje serce najbardziej skradły paznokcie - są prześlicznie *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie jestem fanką czarnych sukienek ale ta jest bardzo fajna :)) i genialny kolor butów !

    Zapraszam ;) http://beauty-iseverywhere.blogspot.com/2014/07/09072013.html#more

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny outfit :D te różowe szpilki są idealne do tego kombinezonu :D mam 15 lat i teraz sb uświadomiłam że zostały mi tylko 4 lata bycia nastką xd poprawiłaś mi humor :D może obserwacja? :) pisz u mnie :) mojaszalonaopinia-anett.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kombinezon mega! pięknie w nim wyglądasz i świetne paznokcie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna :) również obserwuję :))

    OdpowiedzUsuń
  11. gratulacje, wszystkiego najlepszego :)
    gdzie kupilaś szpilki? szukam podobnych.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też chce takie paznokcie !!! Piękne :-)
    Nawet nie wiedziałam że Bershka ma takie fajowe kombinezoniki :-)
    wyglądasz rewelacyjnie
    Buziaki
    www.lardyka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Kombinezon jest rewelacyjny!:) Różowe szpilki świetnie pasują!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. mega kombinezon i pazurki!:*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Hi Natie , Blogger